försäljning och såpabrottning

måste få skriva av mig lite!

igår.
igår efter skolan stannade jag kvar i stan och köpte två bh:ar från korsette. jag gjorde lite specialgrejer med den ena, så den kommer i slutet av veckan. hur söta som helst! jaha, efter det mötte jag olivia. vi kollade runt efter en datorväska till henne, utan resultat. sedan gick vi ner mot bältespännaparken (eller vad den nu heter). vi var typ först av alla nollor. jaja, jag hoppar lite nu istället. när alla hade kommit la vi oss i en ring, alla på varandra. när vi skulle ställa oss upp hade en 3a satt fast mitt ben med amandas ben hahaha! jag mutade en 3a med 10:-, om vi fick komma loss, det funkade (a) moahaha! sedan skulle jag, tilda, madde, ida och olivia gå runt och sälja massa skit på stan med våran grrrrymma ledare Adam. fick sålt allt dirr, så drog in på teknik magasinet och hämtade gratiskataloger som vi sålde (hur dumt är inte det?!) iallafall, efter ett tag försvann ida, madde och tilda. så jag, adam och olivia gick och drog in hur mycket cash som helst! tror adam var riktigt stolt ;D
orkar inte skriva mer, det slutade med stönbock på kungsportplatsen! hahahaha helt sjukt. jag och olivia hamnade på två favoritlistor hos två 3or också (a)

idag.
idag vart det som sagt såpabrottning! haha hur kul som helst. jag laddar hemma med bikini, stor tshirt och korta shorts. traskar ner och tar tåget med sebbe. sen typ kollar jag på hans väska och märker att den är för liten på något sätt, något saknas. sen ba "FAAAAN. SKYLTEN!" haha så märker vi att båda har glömt den extremt viktiga skylten med alla poäng och klotter and shit :| så pappa fick åka in med den, uuups.
när vi kom till bältespännaparken så började vi med att hoppa omkring och skrika att albin har liten kuk. så kommer dom där jävla 3orna och kastar massa jävla mjöl på mig och sprutar ner mig med diskmedel, grädde och vatten. inte så mys. sen när brottningen börjar ser jag redan ut som skit alltså, hahaha mitt hår var helt diskmedligt och helt äckligt med mjöl. jag hade fyra feta sträck i ansiktet (svart vattenfast penna. tack.) jag orkar verkligen inte skriva, men jag och madde spöa skiten ur dom! vi mötte 4 andra. dom som inte brottades stod i en ring runt, om någon inte riktigt fattade det, haha. jaa och sen flippade det ut totalt, det kom 3or och skvätte ner hela mig med filmjölk. riktigt svinigt! sen fick jag syn på adam (våran ledare) och hoppade upp i hans famn och kramade om honom riktigt ordentligt! haha det gillade han nog :) plötsligt började alla springa till fontänen framför storan. där badade typ alla, jag och hanna bangade våra tröjor och tvättade av all fil och skit, okej det som gick att få bort. när vi skulle bege oss kom en 3a fram och sa att jag fick skriva upp mig på hans favoritlista, yaaay! det går bra nu alltså, 3 stycken än så länge! hoppas det lönar sig (a) när jag kom hem hade jag ägg, filmjölk, mjöl, hårspray, socker, grädde, vatten, lera, diskmedel och såpa överallt på hela mig. mest i håret. och det är ju aldrig nice. trots det var det svårt att sudda ut leendet på mina läppar, så jävla bra dag alltså!

puss på det, sov gutt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0