hooome

sådär ja, nu har man äntligen kommit hem efter en trötterdag i skolan. det gick verkligen inte att hålla uppe ögonen! aaah det sved verkligen, var så sjuk trött sista lektionen (CAD) -.- ska snart ut och möta annisen. får bara inte glömma bort att jag måste hinna köpa något till Oliver så att jag inte stryks från favoritlistan ;o han gav min fyra kronor .. "köp något fint". haha eeh, fyra spänn?!

nu kollar jag runt lite på skor som jag ska ha på festen på lördag. får se om jag hinner in till stan imon efter skolan och kirra några glassiga skor :) tänker mig några riktiga snygga klackskor, men jaau .. vi får se helt enkelt :) kul kommer det bli iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0