I miss it..

såhär är det.
jag saknar kärleken.
något så fruktansvärt.
ibland kan det komma stunder då man känner att nu, nu skulle det passat med en kram, en kyss och några fina ord. få lite uppmuntran och någon att skratta och skoja med. någon som är min allra bästa vän, på ett alldeles speciellt sätt. någon man kan dela alla stunder med.
tålamod är människors bästa vän.
Imorgon är det söndag..och vad betyder det? DAAANS! iiih.

oj oj oj. vet ni vad jag är sugen på nu?


men det går verkligen inte! då kommer jag ligga vaken hela natten, nej tack! jag behöver sömn nu. som sagt så var jag och olivia på mattestugan i chalmers, känner mig lika duktig som förra gången. idag var det dock mycket segare, jag var trött som en griiiis och utan mitt kaffe blev ingenting bättre. fick ändå massa gjort och det är ju bra iallafall :) godnatt med er alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0