igår, megafest i frölunda med alla ettor + nollare :)

igår vart det fest med alla ettor. de som nollade oss var även med (ca. 30st treor) så sjuukt jävla kul!

jag tycker faktiskt att 50% av nöjet när det är fest är när man är hemma och gör sig i ordning till musik och peppar upp sig själv. det är grymt kul haha! att ha typ 2 timmar att göra sig i ordning på, smink och frisyr och allt sådant. mamma och brorsan skjutsade in mig till frölunda, marklandsgatan tror jag? när man kommer där i bilen och ser hur jääävla mycket folk som står vid busshållsplatsen så börjar det redan hoppa i benen och man sitter typ där och klappar händerna av iver. haha okej inte riktigt så. jag går och möter olivia, sebbe och c:o och försöker gå så försiktigt i mina klackar som möjligt. ser att alla redan har börjat festa till det och vissa har till och med hunnit förfesta innan. så jag knäcker en direkt och börjar gå runt och hälsa på massa. sedan ska man åka buss också, hahaha oh shit. jag, allvarligt talat, låg på en kille för att det var så jävla fullt. fatta att 240 pers ska få plats i två små bussar, haha!
när vi kommer dit är jag och hanna på rejält jävla partyhumör! snackar med allt och alla som är i vårat space så att säga. när vi kom in var det dansgolvet direkt! haha :D aa shit, vet inte riktigt vad jag ska säga, men det blev bättre, suddigare och svettigare ju senare det blev, hehe (a) hände en jävla massa, vill bara tacka alla underbara människor som är helt otroliga :) haha det blir spännande att komma till skolan imon :$ men äh, orkar inte skriva mycket mer, slutade med att jag hade på mig någons skjorta när jag kom hem, olivers tror jag. får inte glömma den imon, haha!

nu ska jag städa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0