kärlek vid första ögonkastet

Dessa är såå mina när de kommer i december! Jävlar vad heta de är, by Kenza. Jag avgudar den tjejen, älskar allt hon gör. När vi var och fikade så kikade vi in på Fanny Michel och såklart blir Julia kär direkt. Ser även att de säljer Kenzaz prylar, iiiiiiih blir så jävla glad! (L) Hennes nya skinnjacka kommer ut i butik v. 42 eller 44, kommer inte riktigt ihåg. Antingen köper jag den på chicy eller Kenzas. Funderar även på den snygga skinnväskan hon har designat, riktigt het partyväska! Men men, får se hur mycket plånboken tål.



Kommentarer
Postat av: anna

åh, jag saknar dig.

2009-09-22 @ 18:09:53
Postat av: svar;

<3, lördag :)

2009-09-22 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0