onsdag

ooj herregud, jag är helt seg alltså! sista lektionen var idrott, var vid Rambyvallen eller nåt? mina ben var som gegga, haha sprang hundra meter på 15.50s, jävligt dåligt! måste fimpa cancerpinnarna och börja träna nu vafan. direkt när jag kom hem bokade jag in mig på body step.

idag kom sötolivia och sa att hon kunde ha fest på fredag :) så vi samlade ihop folk i skolan, tjejer från våran klass, folk från trean och tvåan. det kommer bli grymt alltså! pepp vafan ;) <3 jaha vad har jag mer för roligt att berätta? skolfoto imon, om det nu kan tas som en rolig sak. måste rota fram några snygga kläder ikväll också. vad mer finns det att säga? takidas nya låtar As you die & The things we own är ritkigt jävla bra!

nej nu ska jag gå och chilla på det, ska laga lite mat innan jag sticker till gymmet. fast hmm, man ska äta efter träningen har jag hört? äh, det gäller inte mig :)



skolkläderna.
skjorta Zara
halsduk Cubus
leggins Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0