saknar hårfärgen!

jag kom idag på att ayo technology är världens bästa tåg-låt! perfekt när man har slutat skolan och man sitter på tåget och gör typ ingenting. den fick spelas om och om igen på mobilen :)
jaha, annars då? näe, typ ingenting. sitter här och glor på matteböckerna, vill helst inte slå upp dom och börja plugga. det lockar faktiskt inte så mycket just nu. någonting som lockar är tv och chai latte! det skulle inte varit fel. men nej, en timma matte om dagen är ett måste :(

saknar faktiskt min hårfärg! om håret inte skulle mått så himla dåligt just nu, skulle jag allt ta och färga. men, får bli när det har piggnat till lite grann tror jag.


Kommentarer
Postat av: Joanna

har världens bästa inpackning! skit dyr men du kan få låna lite typ :D håret blir som nytt!! beleve mee!!

2009-09-07 @ 21:19:00
URL: http://cafejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0