thank god, IT'S FRIDAY!

walla kompis! har precis hoppat ut från en härlig dusch, den var uppskattad! en konstig sak med mig är att varje gång jag har håret uppsatt i en knut, måste jag duscha. jag måste. annars sover jag så fruktansvärt dåligt. vet verkligen inte varför, haha! ååh vad trött jag är. det känns som om någon hänger i min ögonlock, får verkligen fokusera på att inte somna här och nu.

idag åkte jag direkt in till stan för att i panik kolla på en vinterkappa och skor. hittade ett par snygga prime boots, Replay och en urläcker, svart kappa från Cubus! Skorna kostade dock 2499:-, tveksamt att jag har råd. men imorgon ska jag in och köpa kappan och pröva dem! Anna kom in en snabbis också. det kändes riktigt bra att få träffa dig igen din lilla skit, du är för underbar. hoppas verkligen aldrig vi glider isär, eller så som dom säger i Arn; "må alla helgon vara på vår sida" hahaha nej inte kul.

på kvällen åkte jag och olivia till tilda på tjejkväll. efter att ha snurrat runt först i brunnsparken, kungssten och majorna kom vi äntligen fram till grimmered där sötanna, söttilda och sötelin och med cyklar och hämtade upp oss. sedan hade vi en gosig kväll framför oss med te, gossip, annas chokladkladd och skratt framför oss. tack tjejor, I love you!

Imorgon väntar mattestugan, tjohooo :D först stan 10-12 med mammsen, sedan chalmers 13-16, sedan antagligen hem till oliver på kvällen. på tal om absolut ingenting, så läker min navelpiercing bättre än väntat. den har inte sagt ett pip!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0