skola till 19:00!

Det var något speciellt med den här dagen, den började bra från början. I idrotten så gick det också bra, orientering! jag och olivia sprang tillsammans. Efter skolan åkte jag och olivia in till Fröken Olsson för att ta en fika med Anna innan vi skulle vidare till Chalmers. Det var jättemysigt, väckte liv i cafét med våra skratt, haha! sedan åkte vi som sagt vidare till Chalmers, till mattestugan (där du pluggar mer matte). åh det gick så jävla bra och det var så kuuul! nu börjar ju matten bli rolig, skojar inte. fick gjort det som jag inte förstått + lite till. samtidigt hade jag riktigt kul, haha ofokus på mig och Anna där i slutet (y) det blir nog att åka dit på lördag också, det var ju faktiskt jättekul :) jag älskar det som Chalmers gör! Studenter ställer alltså upp frivilligt att hjälpa till med extramatte från 5-7 och dom gör det helt gratis! like it. Så jag kom hem precis när idol började, kom hem vid 20:15. Kände mig riktigt jävla duktig! haha jag var bara tvungen att ringa upp Oliver för att säga det (a) förlåt, mobilen dog sen (a)



bilder från danmarkresan kommer!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha himla bra dag ! och matten blir ju rolig :)

får göras om.. hahaha, gillar våra skratt (: hoppas dom inte störde alla andra matematiker där inne..

sicka mattenördar vi är hihi :D

pusssssssssss

2009-09-23 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0