sötsabina är här

just nu ligger vi och degar i sängen, eller sabina gör det. jag sitter här och bloggar. hon sov över här, as mys :) vi kollade på film hela natten. Kollade på Dirty Dancing, En vampyrs bekännelse och Hur man blir av med en kille på 10 dagar. den sistnämnda är ju så jäävla bra! haha man skrattar alltid lika mycket!
Undrar lite hur håkan var igår? om det vart lyckat. det var säkert smockfullt på Liseberg! hörde att folk hade köat i typ fyra timmar, daaamn. är det ens värt det?
idag är det lördag och jag ska sitta hemma och plugga heela jävla dagen! matte, engelska uppsatts och svenska. blöö. kanske blir fest ikv som sagt, får se hur jag ska ta mig hem bara.

men nu ska jag chilla, puss.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du folk köade i mer än fyra timmar. Vi åkte in till stan klockan 10.00 då var det circa 10 meter lång kö. När vi åkte hem 13.30 var det kö till efter Rondo ;). Freaks!

2009-09-19 @ 13:27:36
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0