Slutspurten

YES!
Rummet är fixat och klart. Alla väggar är vita, gardinerna är vita, nästan allt är vitt. Jag bestämde mig för att rikta in mig på lite New England stil (efter ett besök hos amanda..haha) Åh jag är NÖJD.
bilder comes latero!

Fan vad vädret är grymmers! Vid två ska jag in till stan för en fika, det blir nog uteservering (L)
Påsk igår firades i Lerum hos Lyppert. Vi skulle precis åka, solen sjöng och det kunde nästan inte bli bättre, när jag hör min syster skrika. Hon hade då försökt göra en volt på idiotstudsmattan och såklart landat på nacken. Ambulansen fick komma i högsta hugg och Hanna lindades in i en stor ställning, lilla gumman. Men allt löste sig, inget fel på ryggen eller nacken. MUY BIEN!

Nu ska jag ut i våren :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0