Depressionsshopping, något alla tjejer gör omedvetet

Igår slutade det verkligen inte att regna. Idag har det varit grått och dött hela dagen! Vad är det bästa som finns då? JO, depressionsshopping! Snabbt som tusan var jag inne och stan för att möta Johan. Jag tänkte avnjuta mitt presentkort på Åhlens, fast som jag aldrig gjorde eftersom jag inte kunde bestämma mig för vad jag behövde. Parfym, väska eller kanske något smycke? Eller varför inte köpa nytt puder från MAC, nu när man har presentkort? Hmm. Jag fick tänka på saken. Haha idag fick Johan livserfarenhet utav smink iallafall! Jag fastnade en stund vid MAC för att prova puder.
Det blev iallafall en urmysig kofta som jag själv ser mig själv i med en kopp kaffe i handen!

Vet ni vad? Jag har fastnat för Paradise Hotel nu igen! Inte för att göra någon jävla reklam eller så, men om ni har lika tråkigt som jag har och mest känner för att slappa men inte riktigt till vad, så se den! Ta dig igenom allt och bara skratta åt alla ormar som är med där. Jag kollar på danska, det är roligare och galnare på alla sätt!
Haha förstår ni hur uttråkad jag är dessa gråa, trista dagar? Men..vem är inte det?

Ro hit med en grym fest där man slipper oroa sig för att något ska gå sönder eller att någon ska spy i soffan! Varför inte plocka fram ett wildcard och gå ut någon kväll? Just vad jag behöver!

Peace out så länge, återkommer när jag skaffat mig ett liv haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0