En tjej på topp

Då var det lördag. Igen. Det är inte vilket lördag som helst, utan idag är det en sketen jävla regnlördag som inte kommer bjuda på annat än en dunken soffa och en lång jobbig film skulle jag kunna tro. Fick dock ett sms om partaj ikväll, men orkar vi det efter igår? Dags att dra på sig några trashade jeans, knäcka några ägg och steka upp en omelett och sedan spendera kvällen med Joanna i ett ensamt hus.

Som ni märker är jag helt utpumpad idag. Kan inte ha varit efter festandet efter igår, utan springturen i regnet (det var fan det sjukaste) som tog kål på mig och min stackars ynkla kropp. Varenda muskel har svikit mig och förvandlats till smör eller nåt. Dags att fimpa och börja träna. Skönt var det iallafall att komma hem i morse och tvätta bort gårdagens smink. Kände mig lagom funky fresh efter igår så tvättade mitt hår aka mina hemska shitlooks de senaste dagarna.

Jag tror J väntar, later dudezz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0