Försöker att pressa ut det sista utav lovet

Jag har precis träffat Madde inne i stan men innan dess blev det lite shopping för mig själv. Tanken var att ta mig tid till att hitta en foundation på Åhléns som jag var skulle vara riktigt nöjd med. Såklart var det det jag gjorde sist, nästan iallafall. Först hittade jag en söt, vit topp inne på Tessie som bara kostade 100:- på sommarrean, wow! Sedan efter många besök på de olika sminkmärkena inne på Åhléns slutade jag upp vid Make Up Store i Nya Åhléns. Visst är det jobbigt när man får hjälp utav personalen, sådär mycket hjälp att man känner att man mest är till besvär, och när man ändå i slutet inte är nöjd ändå? Då brukar jag köra en sådan där fuling som man gör på en marknad i Turkiet; "Jag ska tänka ett tag så kommer jag tillbaka". En riktigt bra foundation blev det iallafall! Efteråt så blev det ett par segerbrallor från Weekday också, mest bara för att jag var så glad över mitt Make Up fynd!

Igår fikade jag med Johan förresten. Jag märker att jag är kass på att skriva saker som händer samma dag. Det mesta skrivs dagen efter.
I förrgår var jag och 10 andra tjejer på Vampires Sucks! Det var en sån där film som man kunde ha väntat med tills den kommer ut i någorlunda kvalité på piratebay och sett den hemma i soffan med någon man tycker om istället. Då var faktiskt sushin innan bion höjdpunkten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0