Hemma bra, men Spanien bäst!

HOME SWEET HOME!

Nu är jag hemkommen från Spanien, trött som aldrig förr eftersom jag gick och la mig vid ett på natten, men väcktes igen klockan tre. Vilken underbar resa jag har haft med min goa familj. Som sagt så bodde vi på ett Hotell i Alicante som heter Hills, jättefint och helt perfekt! Nära till havet och stan, pool precis utanför lägenheten, lovely! Det har varit stek-hett hela veckan, brännan hade nått toppen utav brunhet, så bra var det! Är super super glad över att mamma spontanbokade den här resan. Nästa år åker jag själv med mina härliga kompisar!

Kameran är full med bilder från både Torrevieja och Alicante. Mucho gusto!
Nu längtar jag galet mycket till fredag då vi ska fira av mig och Joanna! Dags att skaka den brunbrända kroppen lite, haha.

Kommer skriva mer ikväll, tror jag. Visa vad jag har köpt och lite sådant. Men nu ska jag kasta mig på cykeln och besöka Joanna en stund! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0