Jag vill bara pussa daj

Det är faktiskt jävligt härligt att vara tillbaka i skolan, även om det låter helt åt helvete. Fysiklektionerna är det enda som suger riktigt riktigt hårt. Idag fick jag känna på hur samhäll B smakar! Ljuvligt. haha jag borde läst samhäll, allvarligt, jag är helt fel! Jag älskar design och alla sådana ämnen jag älskar engelskan jag kommer älska psykologi. Men nu börjar jag inse att det jag skulle läst, för att gå ut med toppbetygen, är samhällslinjen!
Jag tänker fan inte byta iallafall.
Idag åt vi sushi förresten. Himmelskt!

Börjar dra ihop sig mot helg. Skööönt! Det blir lite av varje, kanske kräftskiva, kanske Liseberg, kanske fest.

Börjar spana lite vad jag har i garderoben. Imorgon kör vi på någon utav dessa.
Herrejisses vilken dålig webkamera jag har. Funderar på att köpa ny kamera nu omedelbart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0