Lite prat bara

Har varit i Ljungskile hela dagen för att fira av min mormor med en schöön fest. haha nej, men det hände saker som inte borde hända på kalas. Det var bra i början, jävligt trevlig och grymt grymt god mat. Jag fick åka en riktigt jänkare också, som någon annan tjock gubbe som tänder på motorer. Jag börjar bli sån, fan vad min man ska ha en sån go bil! Det var jag och mormor som var dom enda "brudarna" i bilen, sedan pappa, jocke, rolf och jonathan. Såg på henne att hon njöt! Det var hur kul som helst iallafall, åkte till Lyckorna och kollade på de mäktigaste husen jag någonsin sett. (nästan)
Sedan försvann våran hund helt plötsligt och alla gäster fick ut och leta. Vi ringde nästan polisen till och med. Fan va orolig jag var. Plötsligt kommer min syster med blod över hela sig och då måste jag markera att jag MENAR det. Hennes hender var blodiga, från näsan ner till hakan syntes inte för allt blod och klänningen såg ut som om den var doppad i blod. Och så grät hon också, men det var bara för hunden. Jag bröt såklart ihop och sprang in med henne. Sen visade det sig att det var näsblod för att hon hade blivit så ledsen över hunden. Hunden hittade vi i nästa trapphus, haha hon satt där och gnällde och ville in i fel lägenhet, den skethunden! :D

Jag orkar inte skriva mer, trött julia = tråkig julia. paradise hotel = awwwesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0