Sprungit flera mil

Det känns som om jag har sprungit flera mil. Trots att vi bara stannade på Tjörn över natten och åkte sedan vid 12 på morgonen, så känns det som om vi var där i en vecka ungefär. Detta räckte för mig, iallafall i det tempot vi höll under kvällen! Rösten började likna den hemska röst man hade under Peace and Love. Ingen utav oss hade lust att sluta sjunga, eller rättare sagt skrika. Även Filip och Fredrik träffade the high C! Så party kan man ju lugnt säga att det var. Senare på kvällen kom Oskar, Mattias och Jon! Mycket trevligt måste jag säga. När halva gänget av oss alla somnade stannade jag, Joanna, Mallan, Tilda, Jon, Oskar och Mattias uppe och pressade ut det sista som fanns kvar utav oss. Vid 4-tiden traskade alla ner till hamnen för att säga hejdå till killarna. Det blev ett sorgligt adjö mellan två turturduvor på bryggan :)

Jag och Tilda hade iallafall bestämt oss för att bada! Sagt var sagt och som tur var hade vi svept varsin go morgonrock runt oss, så vad fanns det att klaga på liksom? Av med kläderna och efter mycket om och men så kom vi faktiskt i. Jag blev chockad över hur varmt det faktiskt var i, speciellt i luften! Man kunde stå med tuttarna ut i vädret utan att frysa. På tillbakavägen var solen på väg upp.

Morgonen var dessvärre inte lika underbar som natten varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0