Teddybears @ Kulturkalaset!

Om jag hade haft min kära kamera, hade jag nu haft en bunt med bilder från när Teddybears spelade på Göteplatsen igår. Jag kan bara säga, wow! Helt oplanerat småsprang vi upp mot Götaplatsen, alla tio tjejer på ett led. Vilken grym plats vi fick! I ösregn stod vi och hoppade och skrek. Visst, jag har väl hört sisådär tre-fyra låtar med Teddybears, men när man står packad som en sill bland Teddybear älskare, regnet öser och scenen lyser upp hela Avenyn, känns det som om man har lyssnat på dom sen vaggan!

När klänningen hade åkt ner till knäna, när man inte visste om man grät, svettades, dreglade eller om det var regnet, när man helt började tappa kontroll över väskan och speciellt när man är trött på att hoppa på ett ben (nageltrång..) så är det dags att försöka ta sig därifrån! Det gjorde vi också. McDonalds fick bli vårt nästa stopp innan bussen.

Jag: Vilken är den minsta glassen ni har?
Hon: En liten cola?
Jag: (hon menar väl en glass med colasmak?) Aah okej, en sån då.
Hon: *Kommer tillbaka med en coca cola*


Jag är en mes som inte vågar säga något hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0