Trötter

Makthaverskan – Enough
Am I enough for you
you are my everything

Omöjligt att få nog!

Annars då? Jag har haft världshistoriens längsta dag. På tisdagar slutar jag fem..holy diverrrrr. Inte nog med att magen kurrar vid 12 av hunger, det gör den även vid 5. Vad har jag lärt mig av det här? Frukt nästa tisdag! Nåväl..efter en megamåltid på subway idag känner jag att jag åtminstonde kan komma igång med träningen nu snart. Det är svårt när man inte har någon som kickar igång en..jag behöver en som släpar med mig till det svettiga, hemskt tråkiga gymmet. Where are you when I need you lord? Imorgon är ännu en dag, 8-4.. låter inte det pra? NEJ

sova sova sova



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0