Fett

Checka in dessa finingar! Thumbs up up up! Eh varför är jag så festivalsugen? Är det för att, som ni ser, funnit ett par fett coola rundisar i en gammal skiten låda här hemma. Hm, det är en stark faktor

Fan man ska aldrig sätta sig vid bloggen när man har fysikprov (NATIONELLA) dagen efter. Det funkar inte så. Men tydligen för mig. Haha just precis i denna stund insåg jag att gud vilka viktigare saker det finns att göra än att slicka fysikboken med näsan. Som att blogga tillexempel eller kanske besöka en god gammal vän och sluta upp ute i kylan för en lång feting? Ge mig provet så får jag det överstökat. Efter jul är det slut med fysik för min del, tack gode gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0