Född på nytt

Under mina två dygn utav skyhög feber, närmare bestämt 40.1 grader, har jag tagit mig igenom alla Twilight filmer för att ligga still och för att få ett litet plåster på såret. Jag är som nykär, som nyfödd, det är knäppt hur en film kan påverka på mycket som den gör. Den är sjukt bra!

Well well jag mår bättre idag, som någon strött lite magiskt pulver över mig och poff så blev jag frisk! Jag har haft tur. Såklart är jag inte fit for fight för en riktigt suparkväll men humöret ska vara på topp! Tänk att det är nyårsafton imorgon! Jag kan inte fatta..allt går jävligt snabbt. Den 10e ska jag på visning för mina tänder och sedan den 30e ska jag ta ut den! :D Sen åker jag till Thailand!

åh jag blir glad av denna låten


Kommentarer
Postat av: bellis

kärlek till låten !

2011-01-18 @ 00:00:33
URL: http://bellisbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0