Roliga klappar

Jag har haft världens bästa julafton. Mina kompisar suckar när jag säger så, att det är något jag ofta säger, men detta var, handen på hjärtat, den mysigaste julen på länge länge länge. Jag kände mig som ett litet barn hela julen, ville dra på mig en alldeles för liten overall och leka i snön med min syster, brottas med pappa i snön, baka hela tiden. Och så var det det där med julklapparna förstås. Vår familj sa att vi iår skulle ta det lite lugnt med klapparna, men det höll inte riktigt måste jag påstå. Fina, genomtänkta och framförallt jävligt dyra julklappar öppnades på morgonen. Vissa säger att materialla ting inte är lycka men jo, visst är det det! Jag fick så mycket fint att jag ville springa tusen varv runt huset och sen springa upp på taket för att hoppa ner på marken några gånger. En kamera av min bror (herregud, nu är jag skydlig dig en förmögenhet), världens finaste vackraste hylla av min mamma som jag har drömt om i flera år, jättefina byxor, hudprodukter, böcker, smycken..ja.

Jag älskar julen. Helt klart! Men nu är det över och jag är redo för lite sol och shorts! Haha

Jag har julstädat förresten. Nu ska jag försöka hålla det såhär..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0