happy again, hoho

yessss.
jag köpte ny dator idag! det var det mest impulsiva köpet någonsin, jag kollade mest på hur stort minnet var, batteritiden och knapparna. sedan sa jag "den ska jag ha!" för att sedan skynda mig iväg till gymmet och bodyattacka! när jag kom hem var jag orolig för att jag inte skulle gilla formen, färgen och allt sånt där på den..men den är faktiskt huuur snygg som helst! ser nästan ut som en mac. en snäll kille hjälpte mig att få över alla bilder från den gammla till den nya datorn, så inget gick förlorat iallafall. puh, tur det! köpte även en extern hårddisk..om det heter så? haha jag är verkligen kass på datorer. det kan jag faktiskt helt ärligt erkänna! datorer är inte min grej. men så nu har jag en sån också. perfekt. nu är jag nästan bara glad för att jag gjorde sönder den andra :)

HELT FEL ATT CATJA ÅKTE UT! svider lite att se Cimon så ledsen..

godnatt.


Kommentarer
Postat av: anna

fint att se ditt face igen i alla fall!

(alltså datorn... knäcka den... otroligt smart...)

2010-01-19 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0