R O S Y L N

Just nu har jag knappt ork eller lust till att blogga. Kanske är det vädret och kylan, det gör mig lite kinkig. Inte vet jag, jag har ingen stor lust att sitta vid datorn nu heller, nu när jag har ipoden som jag kan gå in på..

Jag har kommit in i en träningsperiod! Gymmet är mitt andra hem. Eftersom det inte fanns så mycket att göra på jullovet, passade jag på att börja ta mig ner till gymmet. Och efter att ha pressat min kropp till 100% några gånger, så är det det enda jag vill göra! På lovet kunde jag träna ett eller två pass per dag, nu blir det tyvärr varannan eftersom jag slutar skolan vid 4 :( det suger hästsnopp..

håller på att kolla ut lite new music for the ipod. här är en ruggigt bra låt från New Moon:
Bon Iver & St. Vincent – Rosyln - Soundtrack Album Version
mmm jag tänker på Bella och Edward.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0