FROSSA NU DÅ

Jag kan inte hålla ögonen borta från alla dessa underbara sommarkläder! Jag känner för att samla alla fina sommarplagg i en fet jävla pool, sedan ska jag dyka i. I några timmar ska jag simma runt och njuta lite och sedan ska jag plocka på mig så många som möjligt och ta med dom hem :)

NU ÄR LYCKAN PÅ TOPP SKA JAG SÄGA ER! Jag och lilla Erika skickade precis ut farvälbrev till alla våra fina rara vackra kollegor och tackade så mycket för denna tiden. Det blev ju inget kort farvälbrev om man säger så..hehe. Så nu till the meaning point - vi fick svar på det från våran goa chef! Hon svarade;

"Tack tjejer! Ha det så bra på sommaren och hela året ut, vi väntar på er nästa år! :)"

Hur grymt är inte det då?!

HIGH FIVE, LOW FIVE, MIDDLE FIVE, CRAZY FIVE, LOVE FIVE.. !! haha


Jaa juste! Kolla på min förälskelse här nedanför, den är så ståtlig, så fin! Kommer från moonsoon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0