Hola Spain!

Klockan är 01.04. Om si sådär 5 timmar ska jag upp igen! Haha förut när jag och min familj åt middag så var alla på lite dåligt humör, någonting hade hänt och när min syster är lite grinig har hon en tendens att alltid få med sig alla övriga 4 familjemedlemmar ner i gröten. Så jag sa att imorgon så ska jag ha ett leende på läpparna ända från när jag vaknar, tills jag går och lägger mig i lägenheten i Spanien. Min bror sa då att vi redan vid maten skulle börja öva, att vi kunde behöva det, speciellt min syster. Haha så där satt vi och övade, sa "Godmooorgon" och log för fulla muggar! Haha tyckte det var lite kul. Efter det var allt som vanligt igen.

Är jag bara nervig nu eller tyckte jag verkligen att det där var kul?
Inte vet jag, snart åker vi iallafall. Ingen blogg på en vecka, hörs på tisdag!
PEACE OUT MAN, NU SKA JAG SE TILL ATT NJUTA RIKTIGT ORDENTLIGT.
När jag kommer hem blir det feeeest, NICE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0