Jordgubbar och BMX

Waaa panik över internet! Det funkar som vanligt inte. Denna gången har jag ingen aning om vad felet är, de andra datorerna funkar.

Hur som helst. Jag kom precis hem från en träning på bmx banan i Kungsbacka. Dessvärre vurpade Jonathan och är påväg in till sjukhuset för att kolla nyckelbenet. Såklart hände det på sista varvet, men så är det alltid. Men men, det innan var lyckat. Älskar att vara tillbaka på cykeln igen! Jag är som nykär, hoppas det varar. I morse var hela familjen och plockade jordgubbar i Säve. Det var helt sjukt mycket, på varje klase hängde en hel släkt liksom. Hela kalase gick på 460:-, ni kan tänka er hur mycket vi fick med oss hem. Mmm för en stund sen gjorde jag pankakor med extra vaniljsocker i. Jag har allt en dåld talang när det gäller pankakor minsann!

Nu ska jag kolla en go film med Hanna. Imorgon blir det Elin och senare i veckan åker jag och Anna till Charlottes land i Marstrand! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0