LYSEKIL

Julia är trött, she needs to sleep! Men vill hon sova? Nej det vill hon inte. Hon borde, hon ska upp tidigt. Det känns skönt med lov nu, inget mer jobb!

Imorgon ska jag följa med Joanna och hennes goa familj till Lysekil och bo i deras stuga till söndag. Det kommer bli härligt på alla sätt, vi ska åka in till Lysekil centrum och bada i havet. Det är riktigt kul att vara där, det finns ju så sjukt många minnen där! Från när vi var små små knattar. Kameran hänger med såklart!

Men som sagt då, bloggen lämnas åt sidan tills söndag. Jag frågade Joanna om det finns något internet där uppe men sedan slog det mig att fan vad dum jag är, det är ute i vildmarken va fan. Dagens dagens!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0