Sugen på en bok

Undrar just vilket strandbok det blir till Spanien. Jag och mamma pratade om att få igång bokandan snart igen, den har liksom dött, haha! Förra sommaren läste jag som en galning, jag var en riktig bokmal. Jag gillar ju korta böcker, eftersom man tröttnar inte lika lätt på korta böcker. Tjocka böcker är som att köpa en godispåse med enbart en sort godis, man tröttnar ju ganska snabbt, eller hur? Visst, många tjocka böcker har många spännande saker och så, både lakrits, surt och sött liksom, men det blir ändå en tröttsamt. Hoppas jag inte låter som en liten unge, jag läser ju fan själv tjocka böcker ibland. Men ni fattar..

Jumpsuit är ju också något som lockar! Här är tre godingar från vårt älskade H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0