Higher and higher and higher

Toodilo! Nu har jag och Joanna varit och köpt mat och annat gott till festivalen. Äntligen känns det någorlunda komplett. Har fortfarande lite kvar på packningen, men det går frammåt. Inte bakåt iallafall, tur det.
Den stora frågan; ska man ha med sig kamera?! Usch vad irriterande om den försvinner där. Då kommer jag aldrig förlåta mig själv, det vet jag. Jag tror att den hänger med, jag får ta den risken.
Har försökt ta lärdom av allt erfaret festivalfolk och lyder nu order om att inte ta med mycket plagg. Just nu;

2 par shorts
3 linnen
trosor, strumpor, bikini
poncho
sjal
hatt

Är det OKEJ? I hope so! Galet orolig över stölder och annat. Hoppas att man slipper sådant. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0