Happy in the bathroom

Ciao bellas!

Just nu befinner jag mig på ett lustigt ställe, toaletten. Chill ställa att blogga på haha. Avkopplande om inte annat.
Bilderna från Köpenhamn börjar ploppa upp på facebook nu och så snabbt som möjligt försöker jag kopiera och lägga upp här. Varje liten bild ger mig en kick utav nostalgi men som tur var har den där hopplösa känslan jag hade då jag precis kom hem försvunnit. Det var en riktigt resedepression jag var inne i, en sjuk sådan.

Jag har suttit precis hela dagen och skrivit arbete, samhällskunskap om skönhetsideal. Kom upp till 11 sidor då jag fick höra att man skulle skriva ca 5..shit också.

Min kära syster på tio år står och bakar blåbärspaj som vi hade tänkt äta när resten av familjen kommer hem. Gubbsen är nere i Småland för att hälsa på farfar och deras tokiga kompisar och för att brumma lite cross, men de borde vara hemma snart tycker jag.

Hörrni, har ni sett? Låt mig få skrika högt från toaletten när jag gick in på Kajsas blogg och upptäckte denna mannen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0