Fiesta

Precis hemkommen, trött och go ligger jag i sängen och mest pustar ut.
Härlig lördag hemma hos underbara Susanna som fyllde år idag! Kvällen bestod av skratt, skratt och lite mer skratt. Och en eller två timmar gick åt till att sjunga sånger om Merdan..haha.

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka in till domkyrkan med Elin. Många frågar varför men måste man ens svara på det? Man tänker, kopplar av, ägnar tankar åt saker man oftast tyvärr inte hinner med. Vad gör du när du går till gymmet? Tränar. Samma sak, ungefär.
Efteråt ska vi faktiskt till gymmet för att gå lite på crossen! Det behövs efter ikväll..

Chill, vad annars? Stressen börjar avta men kommer blixtsnabbt tillbaka när jag tänker på matten. Varför hör inte min mentor av sig?

nepp hepp godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0