Hej

Det var ett tag sen.
Var har du varit?
Rättare sagt; var har jag varit?

Annat kom emellan. Nu igen! Agendan är full nu, det svämmar över. Jag taggar som ett as inför högskoleprovet på lördag. Söndag blir nog mysig med besök på Villavillekulla, kakbufé (KAN DET BLIR BÄTTRE?), och matte med Dimitri (nya mentorn som förhoppningsvis orkar med oss, no offense Mohammed).

Gymnasiemässan gick väl, det var sjukt kul! Jobbet rullar på, var precis där. Vi ska ha föreläsningar, visa oss på mässor och lite annat, lots of work! Dokumäntären är på gång. Jag och min vinnargrupp i skolan ska presentera vår innovation på Världskulturmuséet och hur coolt är inte det? Mailade precis The Boss ang. det.
Fick ett glädjebesked av tandläkaren för ett tag sen! Jag ska ta ut tandställningen i januari drygt! WIIIISDFPASF gud vad glad jag blev, ville bara kyssa hennes sprithänder om och om igen.

Efter några klick på modekungens hemsida hittade jag den här coola videon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0