The world we live in

Jag har börjat kolla på Kungen av Tylösand. Oh Lord, ond cirkel. Go nemo, it's your birthday! Ganska sjukt när dom pratar om vem som är mest "fuckable" i huset, ha ha ha. Jag KAN inte sluta kolla, uuuhufg.

Sitter just nu med en klämd, varm telefon mellan axeln och kinden och pratar med Johan. Känner mig ganska tråkig nu, förlåt älskling.

Fick tid att fundera i morse lite kring livet som är så jävla konstigt egentligen. Jag mår bra och jag mår dåligt. Jag vill göra det och jag vill absolut inte göra det. Jag är i jakt på identitet, vet inte riktigt vem jag är just nu..och det är ju tryggt, verkligen. Jag finner tröst i Cimons blogg då, som är jävligt go faktiskt! Han skriver som en poet, fast ändå så vardagligt.

Konstig konst ye? Fan va hungrig jag är, ju snabbare jag somnar = frukost snart. YES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0