Boost

Ni vet när folk är sådär störigt pussytiva och lyckliga hela tiden? Egentligen utav någon speciell anledning. Peacis så är jag nu. Kom på mig själv, när jag traskade hem från gymmet, med att le och säga hej till alla möjliga människor och sjunger högt till ganska dålig musik och hjälper glatt till med maten och hej och hå! Men lyckan är ju ganska simpel, som jag brukar känna. Fast att älska, vara älskad, sakna, längta och ha något att göra är en helsickes bra ekvation!

Vad beror det på? Jo som sagt, eller som inte sagts rättare sagt, tar jag och ett gatt stort gäng bussen till Tjörn imorgon! Vi ska bada tunna, dricka gott, skratta, spela spel och ha det jävligt gött! Jag, Elin, Susanna, Amanda och Linnea åker upp först. Olivia, Malin och Anna kommer sen. Filip, Erik, Viktor, Felix, Axel, Oliver och David kommer senare. Glömt någon? Nej, tror jag inte. DET HÄR KOMMER BLI KUL!

Nu ska jag och pappa övningsköra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0