Nu får jag skärpa mig

Ja bloggen har kommit lite åt sidan just nu.
Denna veckan har jag passat min syster, då vill jag absolut inte sitta framför datorn. Tycker inte jag är att passa barn haha! Men samtidigt, när jag inte får skriva av mig vad jag gjort osv, så glömmer jag lätt bort hela sista månaden. Tänkte igenom noga vad jag har hittat på dom senaste dagarna.
Förra fredagen minns jag att jag var hemma hos Olivia där även hennes jobbarkompis Hanna va. Vi delade på ett rör pringles, snackade om göteborg med Hanna (som kommer från Uddevalla) och skrämde henne med allt skvaller vi hade till varandra. Mysigt ja ja!
Nästa dag på lördagen hade jag middag här hemma. Gjorde mat timmarna innan, städade. Det blev så fint här hemma va, jädrans vad jag donade! Dukade, ställde fram öl, tände grillen, fixade musik. Sedan hade vi supermysig på altanen tills vi åkte in till stan för att gå till Berså. Woooooho första riktiga stället jag var ute på, lagligt. Roligare denna gången än förra gången jag var på Berså, kan bero på att det var mer folk. Dansgolvet var svettigt, baren fylld och uterummet helt smockat. Slutade med att jag gick hem klockan 5 och sov hos Oliver med värsta fyllan någonsin.
Söndagen var kul, mådde hemskt hemskt. Snurrade och hade sig. Kom hem med nöd och näppe från Masthugget. På dagen plockade jag och pappa svamp! MUMS. Det var mysigt att gå i skogen, båda två lika bakis, tills vi kom till sjukaste träsket. Men jag med mina 1 meter höga gummistövlar tog mig igenom. Go go go!
På kvällen träffade jag Albin. Han hämtade mig, vi åkte och kollade på hans fina lägenhet i Majorna sedan tog vi en pizza i kvällssolen på Kungsport. Mums!
Sedan resten av veckan har jag passat Hanna. Blivit uppvaktad med frukost på sängen, härligt! Spelat massvis med Wii. Igår bakade vi sjukaste tårtan till Joanna som fyllde 18. I tisdags var jag hemma hos Tilda med hela gänget. Nu snart ska jag åka in till stan och möta Johan. Sedan sova hos Elin :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0