Wonderful day

Min födelsedag, 2 Augusti, var helt perfekt :) Den kunde nästan inte bli bättre. Jag vaknade upp utav fin sång, fina presenter och en glad familj. Jag fick till och med sovmorgon! Utav föräldrarna fick jag en resa till USA, eller rättare sagt pengar till att resa. Hoppas innerligt att jag och Joanna kommer iväg dit, fan vad häftigt det skulle vara! Sedan fick jag jättefint pilotglasögon från Synsam. En Abercrombie&Fitch parfym utav min bror, en bok om cocktails utav min 10-åriga syster haha!

På kvällen hade jag middag för släkt, kompisar och till och med grannar kom. Vilken skön sommarstämning det var på altanen! Vi hade bokat långbord och jag fick till och med byta om till klänning för att det var för varmt! Jag fick smycken, en blomma med euros i haha, en tunika från Esterelenora (!), pengar och blommor. Och såklart en mysig kväll med snack och skratt. Där stannade vi, drack och jag njöt utav sommaren och all den sjuka glädjen som fanns inom mig konstant. Det är så skönt att vara 18! Äntligen herregud!






Förresten! Denna ramen köpte jag på en loppis i Småland för TIO KRONOR! Jag trodde han skämtade. Den tänker jag sätta en spegel i och sätta upp, kommer bli superfint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0