I had the fucking time of my life

Jag ska göra en tröja till mig, eller ett linne. Där ska jag skriva "I wan't all the fucking world. Let's rock n' rolla!". Den ska jag använda varje jävla dag så jag kommer ihåg denna sjuka resan. Det är citerat från fem-sex-sju (vem vet hur många dom var?) awesome killar från Australien. De hade varsin tröja där det stod så och jaaa vad jag ville ha den.

Flitig som ett djur har jag försökt få ner allt det bästa som hänt i min lilla (stora) dagbok, lite från varje dag, mest från nätterna. Om dom sex fulla killarna som blev avslängda från planet från Sverige, stranden, banana-boat guiderna, PATONG..fast det blir svårt att berätta allt.

Kan meddela att jag går i ide nu. För när jag landa i Sverige så frös jag mitt fucking ass off. I miss the heat, the beach, the view, the *waaaaves* haha. Och mest av allt, White Room och Facktory i Patong.

Jag har bestämt mig iallafall. En sak som var ganska så säker sen barnsben. Australien verkar ju vara ett fett nice val ett år efter gymnasiet. Nu är denna saken självfuckingklar! No doubts, I'm going there and then I'm gonna call everyone we've met on this trip and ask if I can stay with them. Låter som en utmärkt plan! Sedan ska jag lära mig surfa, testa på det iallafall, jobba på ett härligt ställe, ta dagen som den kommer och ha på mig min ring jag gjorde i Thailand varje dag. "LIVE * LOVE * LAUGH"

Thailand Thailand take me back! Det här är inte kul, jag fryser ihjäl. Medan alla från Australien åker hem till 40 degrees och ett gott Full Moon Party. FML.


Flo Rida – Turn Around [5,4,3,2,1]

Vi träffade tre underbara killar från Sverige (Malik, Aref och Daniel) som visade oss runt till bla Grabbarna Grus. När deras sista kväll sorgligt kom till ända, spelades denna låten och det blev liv i dom som fan. Resten av resan har jag och Joanna gått och sjungit på den låten, så låt den representera vår resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0