Crackbite

Jag börjar känna mig grötig. Jag vill inte känna mig grötig. För snart ska jag till Johan och sova natten där. Kommer vi sova? Nej, vi kommer ligga och peta på varandra och rulla runt och puffa på varandra som vi alltid gör när vi försöker att sova i hans 90-säng. Hard life det där med 90-säng..
Nej, han ska få komma till mig bestämde jag nyss.

Idag hade vi en högst rolig och efterlängtad paneldebatt i skolan. Något jag aldrig gjort förut men visst var man inne i sin egna värld när man debatterar, inte som jag trodde det var iallafall, tunghäfta och lite för många eeeh eeeh. Det gick bra och jag tackar Alex för den fina kommentaren "jaa, och så hade Julia det här fina kropps...språket..eeh aa!"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0