En världslig sak?

En annan sak jag tänkte på. Rättare en sak som jag har funderat på fler gånger efter att ha blivit tillsammans med Johan som tar studenten nu i sommar.

Vart vill jag åka efter studenten?

För ett viloår blir det, jag hoppar aldrig på studierna direkt. Det vore som att gå in i det klibbiga spindelnätet som Frodo går in i i Sagan Om Ringen! Nu, ett och ett halvt år återstår ungefär utav min dyrbara tid på fantastiska Polhem, finns det inget annat i tankarna än Australien! Jag bryr mig inte hur många som har varit där eller om ingen vill följa med mig, då åker jag själv. För dit vill jag, gå på fester uppe i soliga berg, bada i privata poolar med kläder på sig, konstiga kläder för att tillägga, cykla ner för en härlig krokig backe med en snygging därbak. Ja, jag kan hålla på såhär ett tag om ni vill? Tända på en sophög och ha ett mysigt BBQ-party. (åh vad jag gillar det ordet!)

Jag gjorde en bild för att alla ska förstå att jag tänker och klurar som en galning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0