Men snälla Julia, tyst

Arg arg arg. Jag blir så arrrrg. När jag kollar sport på tv (ikväll, handboll) upptäcker jag ännu en ny, gömd sida utav mig. Trots att min 10-åriga lilla lillasyster sitter bredvid mig kan jag inte riktigt "kontrollera" mitt språk. Jag svär, skriker och hoppar, men bara för en sekund, sedan sätter jag mig ner och säger "ooj...förlåt" medan Hanna kollar undrande på mig. Det skulle inte spela någon roll om jag var på en packad pub med svettiga män som trängs framför en tv, jag har en tendens att tända till. Speciellt när det gäller danskar. Jävlar vad jag ogillar dom. Ett plus får dom för att varenda springande, galne, köttigaste liten dansk är snygg, det går ju inte att missa. Men jag tänder fortfarande till.

Ja, hej förresten. Jag har lugnat mig och tänkte berätta att jag har prov imorgon. Det kommer gå bra. Om danskarna bara låter oss vinna..

Kommentarer
Postat av: Oddtirill

Nice site, welcome to my

2011-09-08 @ 07:20:41
URL: http://oddtirill.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0