Nämen, titta!

Javisst, en ny blogg har vaknat till liv! Denna är dock ingen blogg av något slag, det började med att jag, tekniska jag, skulle skapa en egen hemsida för det har jag alltid velat ha. Detta slutade såklart i kaos och jag tror att jag har hundra konton nu på olika websites som står tomma, oredigerade. Blogg.se kan jag ändå någorlunda.

Detta är en inspirationsblogg, jag vill dela allt snyggt som jag älskar och dreglar över dag efter dag. Det är också många av mina drömmar, de där Australien-leva runt spontant-snål klädsel-hippieinspirerande livsstilen som jag ibland pratar på om. Nu slipper jag skriva om det här. Eftersom jag gillar detta så mycket, lär jag uppdatera mer på den. Massvis med härliga bilder!

http://teenageplanet.webblogg.se/?tmp=30203105



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0