Oj jävlar

Haha det är sjukt att jag och Joanna är i Thailand om 20 dagar!!! Och snart tar jag ut tandställningennnnnnn!

En rolig sak, det tog mig två timmar att komma till Grimmered igår! Fan vilken tid det tog. Jag skulle hem till Elin. Vid ett tillfälle övervägde jag faktiskt att ta bussen raka vägen hem istället, hur kul är det att stå och huttra i Frölunda Torg helt själv i 35 minuter? Men vi hade det riktigt mysigt, hur mysigt som helst faktiskt. Vi åt världens godaste mat med världens godaste efterrätt. Lyssnade på musik och schlappa en hel del.
Nu ska jag kolla klart på den feta dukumentären från Roskilde som Johan visade mig men som vi aldrig hann se klart.

Förresten har jag stor förväntning inför sommaren nu, jävlar. Nu planeras det både Rhodos, festival, midsommar och 18-års firanden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0