Our last summer

Jag tänkte brassa på med tusentals bilder från min förra sommar, det är kul att tänka sig igenom den - i och för sig så blir det den hundra tredje gången jag gör det.


En av alla härliga kvällar på Joannas balkong.


Jag funderade på om jag var kär i min bror för han är en av de snyggaste killarna jag känt! Kära bror.


Min syster är den finaste systen man kan tänka sig!


Vi smög för att beskåda världens finaste bröllop. Solsken, glädje och ganska sjysst miljö.


Vi besökte världens finaste vattenfall som var längre än vi trott.


Jag lånade Joannas 10 Gossip Girl böcker och fall fladask och sprattlade som en fisk varje gång jag läste ur dem.



Vi klurade på vad Gambas Al Ajill Var.. Vi chansade på räkor.. tror jag.


Jag och Joanna åkte till Lysekil för att stanna i hennes stuga i några dagar. Åka båt, bada och framför allt slappa i solen.

Jag älskar dig!

Vi fotade mycket.



Härliga Tjörn med underbara vänner!


Kommentarer
Postat av: HANNA

vilka härliga bilder! blev supersugen på sommaren nu :)



ha det bäst, kram!

2011-01-17 @ 23:04:39
URL: http://hannasway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0