Reseplanering

Nu tror jag alla är sugna på sol, absolut inte bara jag.
Dagarna springer förbi väldigt snabbt nu, tänk att det är mindre än en månad kvar tills jag åker till Thailand. Och bara 20 dagar kvar till jag tar ut tandställningen! Fetttt!! Imorgon ska jag planera resa till sommaren med alla goa tjejer. Vi träffas på ett fik och där tror jag vi sitter ett tag och planerar! Vi är 10 tjejer som funderar på att åka till något härligt ställe! Inte nog med det, jag och mamma sitter och bokar resa till Kuba över jul och nyår. Kuba har jag alltid velat åka till! Dansa salsa och cha cha och vad allt heter hela natten, röka cigarr och äta konstig mat. Och även hälsa på kompisar vi har där nere.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0