Ja, det var i förrgår

Fredagen var super superlyckad! För det första, jag slutade jobbet, vilket var en stooor befrielse! Jag och Andreas bjöd på fika och jag sa hejdå till alla fina människor som jobbar på Astra. En liten fin present fick jag, 200kr till bio :) Nu blir det Harry Potter!! Sedan åkte jag hem, blev supertrött, sov en stund. Det var svårt att slappna av, snart skulle jag upp till Joanna och festen skulle vara igång. Usch, all denna spänningen för att något ska gå sönder, något ska bli snott, någon som skadar sig. Det kändes i magen alltså! Vid 8 ialllafall kom de första. Vid 10 var nog alla där och det var så jävla kul! Sånt gött gäng alltså, härliga härliga människor. Vi måste varit runt 50 pers när vi var som mest! Ja, det var faktiskt helt perfekt. Dance, krök, rök, pök levde upp till förväntningarna haha! Det roligaste var nog nästa dag, igår då, när Jonathan sa att jävlar Julia, jag hörde er ner hit! Jag hörde Joannas röst om och om igen "JULIA, JULIA VAR ÄR DU? VAR ÄR JULIA?" Hahaha jag skrattade så jag dog. Ja, vad ska jag säga, det varade tills solen gick upp, som vi hoppades på. När jag, Elin, Erik, Stefan, Joanna och några andra satt på ballkongen var solen påväg upp och det är sån grym känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0