Jag har gråtit inunder stjärnor

Igår, min och Elins gosiga kväll, var helt perfekt! Gud vad mysigt vi hade. När vi efter en bussresa fylld med skratt, kom hem så satte vi igång med att göra te. Eller nej, först och främst åkte myskläder på. Sedan gjorde vi vaniljte, värmde bullar och tog med kakor och sittdyna ut till alltanen. Vi tände lyktor och svepte in oss i filtar. Tände en cigg och satt där hela kvällen lång och pratade pratade skrattade och pratade. Man kände sig så ung men ändå vuxen, med hela huset för oss själva. Musiken fyllde hela magen. Det var så jävla underbart att träffa Ellan igen, ändå var det förra veckan vi sågs. Fina vännen, vad skulle jag gjort utan dig?

Sedan sov vi, efter lite brottning och slagsmål efter några insidenter och rapes på facebook. På morgonen vaknade jag utav att Elin bakade. Jättemysig morgon, men som sagt var jag tvungen att åka hem ganska tidigt. Kunde inte blivit en skönare kväll. Våra samtal är som värsta världsanalysen, båda lättar på hjärtat till hundra procent.

Du är så fin Ellan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0