Mama is my pearl

Mamma och jag tog en tur på Frölunda torg, först och främst för att hitta prylar till köket. Det blev såklart lite till. Vi har en tendens att hetsa upp varandra och då har vi knappt koll på vad vi köper. Mamma köpte jättefina lampor till köket. Jag fick ont i fötterna så vi köpte två par skitbilliga par skor på Din Sko. Ett par rosa, svarta och gröna. Köpte även ett par jävligt snygga sandaler som jag blev superkär i! Ett linne och två halsband från Indiska. Oh så köpte mamma en alldeles för fin väska till mig från Haga Hem. Jättesöt! Förresten, Haga Hem är nog den bästa affär som någonsin skapats. Wow wow wow där inne kan jag stanna föralltid.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0