Summer obsession

Jag är uppe i vvvarv! Skulle helst av allt kunna tänka mig sommar för alltid, ledighet, californien, sol, strand, chill. Grill/pipa/chill liksom hahahaha.

Igår var det la en jävligt go kväll ändå. Efter jobbet var jag super pigg så jag tog bmxen och cyklade halvvägs till Kungsbacka. Solen sken och jag var super glad!! När jag kom hem var ingen hemma. Mamma och pappa var på långpromenad. Då passade jag på att lägga mig som en svettig naken pannkaka på studsmattan och tog det lugnt efter cykelturen. Efter ett tag klättrade jag i träd haha tills jag såg att vårat körsbärsträd hade fått hur mycket körsbär som helst! Så jag klättrade upp med den största fiskehåven jag hittade och åt tills jag nästan trillade ner. Det var jävligt gött där uppe, jag hängde där ett tag, i solnedgången, med musik på alltanen. Chillade mest. Det roligaste var när Arvid gick förbi hahaha! Och jag försökte smälta in i trädet så gott det gick med vita underkläder. Fan va konstig jag är alltså..det som fattades var mitt samvete som kunde säga till mig att kanske inte göra sånt eller bara en guz som kunde sitta och skratta åt mig

Juste innan det var jag på biblioteket. Och dagen innan det också. Haha jag börjar bli stammis. Lånade en hel bunt med böcker. Åh vad jag älskar bibliotek. Om jag skulle få spendera en vecka någonstans själv med ett kylskåp skulle det lätt vara i ett bibliotek. Det är något som händer när man går in där. Älskar böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0